Persoane interesate

sâmbătă, 17 martie 2012

Tanti Susana


14 comentarii:

  1. frumos portret! tare imi place cum le-a ordonat tanti susana pe toate! fiecare amintire are locusorul ei :). mi-a placut!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate mai ales in ceea ce priveste amintirile...Multumesc mult!

      Ștergere
  2. znakomity portret...po prostu znakomity !

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, doresc sa va intreb daca sunteti interesat de un schimb de linkuri cu blogul meu: http://photographyartblog.blogspot.com/ Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-am inclus blogul pe lista mea. Sa fie intr-un ceas bun!
      Bucurii iti doresc!

      Ștergere
  4. Cald si tacut este portretul lui tanti Susana. Pun pariu ca face niste placinte grozave in bucataria aceea mica :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este si ea...calda si tacuta. Cred ca ai castiga pariul:)

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Multumesc mult! Intotdeauna onorat de vizita!
      Sanatate si putere de munca!

      Ștergere
  6. Very moved by the pictures you John!
    The old kitchen-HEATER (Massine in Greek), and the memories hanging on the wall ...
    many greetings

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...