Persoane interesate

vineri, 2 martie 2012

Alb-albastru 2




22 de comentarii:

  1. imi place! ultima imagine e de exeptie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe! Ai pregtit ceva pentru B&W, sau nu o sa participi?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce super sunt...am avut totusi si noi zapada...ne plangeam ca nu o sa avem zapada si acum uite ce superba este...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut zapada pana la urma...si am pozat-o, ca e fotogenica:))
      Multumesc mult de vizita!

      Ștergere
  4. Poti sa-ti imaginezi cum ar arata iarna in desert? :) Cam asa.....ca in pozele tale
    Anul asta a nins in Iordania, in Liban (muult) si oamenii au dansat afara si au cantat de bucurie.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar cred ca s-ar topi repede zapada pe dunele alea...daca la ei se intampla asa rar..oare s-au si bulgarit?:))

      Ștergere
    2. Au facut foc afara, sub palmieri, au fumat narghilea, au dansat.S-au bucurat, unii n-au mai vazut (simtit) zapada niciodata

      Ștergere
    3. Interesant...noi ce-am face daca in ianuarie ar fi 30 de grade?:))

      Ștergere
    4. Nu stiu....ne-am uita la stirile PROTv si-am da vina pe Guvern. Fara pic de rautate, personal, cred ca noi asta am face.

      Ștergere
  5. Cat de mult imi place ultima. Si pe a doua o gasesc foarte interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Excellent photos of snow dunes, and shadows and plants in the snow.

    RăspundețiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. Arata destul de bine:)) Multumesc de vizita, Lavi!

      Ștergere
  8. The 3rd photo I really incredibly beautiful.

    Greetings, Helma

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you very much! Honored for your visit!
      Greetings!

      Ștergere
  9. Ooo, great photos, art photos!!!
    Congratulations my friend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you so much, dear friend!
      Nice Weekend!

      Ștergere
  10. I like the second photo (in the middle), very abstract, think would be great in Black/White too :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...