Persoane interesate

joi, 27 septembrie 2012

Fotomodel


14 comentarii:

  1. Ein wunderschönes Mädchen. Ein wunderschönes Portrait! Der Rock mit Motiven für ein kleines Mädchen, die Pose wie ein großes Mädchen. Da es viele kranke Menschen gibt, machen mir die Kind-Frauen-Portraits auch immer etwas Sorge...
    Ganz Liebe Grüße!

    RăspundețiȘtergere
  2. talent nativ ... pacat ca de cele mai multe ori se pierde!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost surprins sa vad ce atitudine de model profesionist a luat...ea a venit la mine si mi-a cerut sa-i fac niste poze..eu doar am apasat pe declansator...am observat ca tiganusii sunt foarte fotogenici:))

      Ștergere
  3. Parca as vedea un portret din National Geographic. :)

    Abia asteptam sa mai intru pe aici, dar acum se intampla foarte rar pentru ca nu mai am pc. :(

    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult pentru vizita si pentru aprecieri:)
      Mult succes la facultate si un pc nou iti doresc:) Si evident, poze cat mai frumoase!

      Ștergere
  4. Hi Ioan,

    With a model law. Is she your daughter??

    Kind regards, Helma

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. It is not my daughter. My eldest daughter is in the picture called "Covrigul "
      Many greetings!

      Ștergere
  5. Fotografia este artistica. Reusita, superba
    Iar fetita - as fi apludat-o daca era din Africa, dar nu e.....ci probabil ca e o fetita saraca si- analizam eu prea mult aspectul social dar nu conteaza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fetita atat s-a tinut de mine sa-i fac niste poze incat am pozat-o asa cum a vrut ea. Intr-adevar, e o fata saraca, dar se pricepe cum sa stea in poze...

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...