Persoane interesate

duminică, 10 iunie 2012

Stări 4


12 comentarii:

  1. Muy buen retrato, muy expresivo. Me encanta el Blanco y negro.
    Un saludo

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu prea pot sa-mi dau seama de infatisarea dumnealui, zambeste trist s-au mediteaza? O sa o analizez mai bine...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu m-am gandit mult cand l-am fotografiat, oare la ce se gandeste...E greu de descifrat. Probabil mediteaza cu tristete.

      Ștergere
  3. mi se pare trist! seara faina....:)

    RăspundețiȘtergere
  4. De obicei bătrâneţea aduce prea multă tristeţe pe chip.

    RăspundețiȘtergere
  5. Din anumite motive, exact expresia asta o am si eu pe chip :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest om nu a avut mult timp expresia asta, s-a inseninat la fata dupa aceea, ceea ce iti doresc si eu tie:) Cat mai repede:)

      Ștergere
  6. Hello Ioan
    Great portet from the man.
    Greetings Bets

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...