Persoane interesate

vineri, 4 mai 2012

In lumea insectelor 1




14 comentarii:

  1. felicitari :). frumoase macrouri! musculita imi place tare mult....

    RăspundețiȘtergere
  2. Suuuupeeeer toate. Prefer albinuţa plină de polen. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. My favourite is the bee,but they are all really good.

    RăspundețiȘtergere
  4. Niciodata nu mi-au placut insectele...ca poze sunt destul de dragute.

    RăspundețiȘtergere
  5. Nici eu nu sunt foarte pasionat, dar incerc sa explorez teritorii noi:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Albina e preferata mea. De restul ma tem mai rau ca de un prim ministru ca Ponta :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Infricosator deocamdata numai prin prisma masurilor populiste la care s-a repezit , dand inapoi bani IMPRUMUTATI pe care tot statul va trebui sa ii dea inapoi cu niste dobanzi grase

    Daca nu stimuleaza economia nationala si nu micsoreaza deficitul bugetar sprijinind micii intreprinzatori, de unde va da banii aia inapoi?
    Nu am nimic cu el ca om politic si nu ma leg de declaratiile actoricesti.
    Pur si simplu a inceput s-alerge la maraton cu viteza maxima si ma intreb ce-o safaca pe la mijlocul cursei

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu sper sa reuseasca sa faca ceva...bun:))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...